فرمانده سپاه اسدآباد:

جانفشانی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر یادآور مقاومت و ایستادگی است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شهدای گرانقدری همچون متوسلیان و صیاد شیرازی در عملیات آزادسازی خرمشهر جانفشانی بسیاری کردند که این جانفشانی‌ها برای ما یادآور مقاومت، ایستادگی و وحدت است.
کد خبر: ۲۹۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 24May 2018

جانفشانی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر یادآور مقاومت و ایستادگی استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «حسن مرادی» فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت حماسه سوم خرداد 70 عنوان برنامه در سطح شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری در زمینه استکبار جهانی و عملیات بیت‌المقدس، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای این عملیات، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و دستاوردهای دفاع مقدس، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در پایگاه‌های مقاومت و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از برجسته‌ترین برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه به نقش موثر رزمندگان همدان در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: تقدیم 55 شهید و 120 جانباز بیانگر ولایتمداری استان همدان در این مهم است.

وی تصریح کرد: همزمانی سالروز آزادسازی خرمشهر با ایام ماه مبارک رمضان ظرفیت خوبی برای استفاده از این مناسبت را فراهم کرده است.

مرادی یکی از برنامه‌های شاخص در سالروز آزادسازی خرمشهر را برپایی صبحگاه مشترک گردان‌های بسیج و سپاه دانست و یادآور شد: سه گردان بیت المقدس، عاشورا و امام حسین (ع) در این صبحگاه حضور خواهند داشت.

این مسئول در رابطه با نقش فرماندهان نظامی در عملیات بیت المقدس عنوان کرد :شهدای گرانقدری همچون متوسلیان و صیاد شیرازی در این عملیات جانفشانی بسیاری کردند که این جانفشانی‌ها برای ما یادآور مقاومت، ایستادگی و وحدت است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر معادلات دشمن را برهم زد، گفت: این عملیات به قدری برای صدام مفتضحانه بود که باعث شد وی 61 نفر از افسران خود را اعدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار