فرمانده سپاه همدان خبر داد؛

برگزاری 50 عنوان برنامه ویژه سوم خرداد در سپاه ناحیه همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر 50 عنوان برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 24May 2018

برگزاری 50 عنوان برنامه ویژه سوم خرداد در سپاه ناحیه همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، «حسن برزگر» فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر 50 عنوان برنامه در سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: اهداف برگزاری این برنامه‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و قدردانی از ایثار و جانفشانی و مجاهدت شهدا به خصوص شهدای آزادسازی خرمشهر و زنده نگه داشتن صبر و استقامت مردم دلیر خرمشهر و مجاهدت مثال زدنی آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: برگزاری برنامه آبروی محله در مناطق مختلف شهر و اجرای نشست های بصیرتی با دعوت از رزمندگان دفاع مقدس و بصیرت افزایی برای زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در شرایط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: برگزاری سرودها و تئاتر های خیابانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌هایی است که می تواند جوانان را جذب کند.

برزگر خاطرنشان کرد: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت ملت ایران و پیروزی ایمان ملت بر نیرنگ و تجهیزات مستکبران جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار