نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

ماندن اروپا در برجام با وجود خروج آمریکا یک توطئه است/ دستگاه دیپلماسی نباید به لبخند‌های طرف مقابل اعتماد کند

حجت‌الاسلام «محمدنقی لطفی» گفت: هر کشوری چنان‌چه در هر معاهده‌ای خارج شود آن معاهده دیگر از درجه اعتبار خود ساقط می‌شود؛ لذا ماندن اروپا در برجام با وجود خروج امریکا یک توطئه است.
کد خبر: ۲۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 24May 2018

ماندن اروپا در برجام با وجود خروج امریکا یک توطئه است/ دستگاه دیپلماسی نباید به لبخند‌های طرف مقابل اعتماد کندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «محمدنقی لطفی» نماینده ولی فقیه در استان ایلام، در مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: فتح خرمشهر معادلات سیاسی و نظامی دشمن متجاوز را بر هم زد.

وی افزود: حماسه فتح خرمشهر علاوه بر به هم زدن معادلات سیاسی و نظامی دشمن متجاوز و حامیان وی، بر عزت و اقتدار کشور افزود.

امام جمعه ایلام گفت: حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام لطفی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» معادلات سیاسی و نظامی نظام سلطه را برهم زد و نشان داد که قدرت ایمان بر تسلیحات پیشرفته و نبرد نابرابر برتری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان کرد: این حماسه بزرگ در همان اوایل جنگ تحمیلی دشمن بعثی را غافلگیر کرد و بر اقتدار نیرو‌های مسلح و عزت مردم ایران افزود.

وی به نقش شهیدان در این حماسه بزرگ اشاره و اضافه کرد: شهدا نگین درخشان دفاع مقدس هستند و هر افتخاری مدیون و مرهون خون پاک شهدا است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: آن‌چه که در این حماسه بیشتر باید به آن پرداخت، این است که بعد جهانی این حماسه بزرگ از بعد نظامی آن بیشتر بود.

حجت‌الاسلام لطفی در ادامه تأکید کرد: اگر اقتدار نظامی و توان موشکی جمهوری اسلامی نبود، آمریکا و دیگر قدرت‌های جهان حتی اجازه مذاکره را نمی‌دادند و این از برکت قدرت روزافزون نیرو‌های مسلح در داخل است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به خروج امریکا از برجام نیز گفت: هر کشوری چنان‌چه در هر معاهده‌ای خارج شود آن معاهده دیگر از درجه اعتبار خود ساقط می‌شود؛ لذا ماندن اروپا در برجام با وجود خروج امریکا یک توطئه است.

وی تصریح کرد: آمریکا و اروپا از قدرت نظامی ایران در هراس هستند؛ لذا دستگاه دیپلماسی ما نباید به لبخند‌های طرف مقابل اعتماد کند و باید هوشیارانه عمل کنند.

امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به سخنان دیشب رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران نظام نیز گفت: بایستی فرمایشات رهبری نقشه راه قرار گیرد و تحلیل‌گران نیز باید این فرمایشات معظم له را مورد تحلیل قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار