مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

«سوم خرداد و فتح خرمشهر» آیینه گویایی از دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «رحیم جعفری» در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر طی پیامی اعلام کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.
کد خبر: ۲۹۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 24May 2018

«سوم خرداد و فتح خرمشهر»، آیینه گویایی از دفاع مقدس است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «رحیم جعفری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد (آزادسازی خرمشهر) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است. فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه‌ای است که توانستند با اراده‌ای استوار و ایثار و از خودگذشتگی، شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال و آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

سالروز حماسه غرور‌آفرین آزادسازی خرمشهر، روز ایثار و پیروزی بر ملت غیور ایران و بر همه آنان که در این افتخار ماندگار و پیروزی شیرین سهیم بودند به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران مبارک باد.

به یقین در این مسیر انسان‌های معتقد و متعهد بی‌شماری از جان و مال خویش گذشتند و به درجه رفیع شهادت و ایثارگری نائل شدند.

درودهای خود را بر شهیدان همیشه جاوید و خانواده‌های صبور آنان نثار می‌کنم، باشد که پروردگار متعال عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستدام بدارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار