فرمانده سپاه تویسرکان:

پیام اصلی سوم خرداد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و کفر جامعه جهانی است که پیامد آن طبق وعده الهی نصرت و پیروزی ملت ایران است.
کد خبر: ۲۹۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ - 24May 2018

پیام اصلی سوم خرداد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت حماسه سوم خرداد برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که طی این ایام در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا در سطح شهرستان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، ایستگاه فرهنگی و نشست‌‌های روشنگری و روایتگری از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت این حماسه در تویسرکان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: گرامیداشت و زنده نگه داشتن حماسه فتح خرمشهر و رشادت‌های رزمندگان و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر و احیای روح حماسه، شجاعت و ایستادگی و مقاومت در جامعه و تبیین مسائل روز کشور و جهان از جمله اهداف این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر جامعه جهانی است که پیامد آن طبق وعده الهی نصرت و پیروزی ملت ایران است.

سعیدی با بیان اینکه اجرای این گونه برنامه‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان مؤثر و مفید است، گفت: همچنین در این راستا برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه آبروی محله، معرفی شهدای سال در سطح جامعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله اقدامات تأثیرگذار است.

وی با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروز عنوان کرد: برای تحقق این امر سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید به صورت مردمی و با حضور جوانان و دانش‌آموزان برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان یادآور شد: برگزاری برنامه‌های شب خاطره و روایتگری رزمندگان دفاع مقدس در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد نیز از دیگر برنامه‌های موثر و مفید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها