به همت همسران شهدای مدافع حرم؛

مراسم گرامی‌داشت حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد+ تصاویر

مراسم گرامی‌داشت حماسه آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس به همت موسسه رباب (همسران شهدای مدافع حرم) برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 24May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به همت موسسه رباب (همسران شهدای مدافع حرم) شامگاه چهارشنبه دوم خردادماه مراسم گرامی‌داشت عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در حسینیه معراج الشهدای تهران برگزار شد.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در این مراسم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های جوانان در این راه اظهار داشت: فکر نمی‌کردیم که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و این اتفاق سال‌ها طول می‌کشد و باید شهدای بسیاری تقدیم کنیم؛ اما انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: غائله‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور آغاز شد. نزدیک به 17 هزار نفر در 19 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ترورها به شهادت رسیدند.

امیر گلفام با اشاره به جنگ تحمیلی و کمک‌های کشورهای مختلف به صدام بیان کرد: 100 میلیارد دلار به صدام کمک شد تا نظام ایران را ساقط کند و به همین دلیل 8 سال با ما جنگید. در سالروز طولانی‌ترین عملیات و بزرگترین عملیات دفاع مقدس هستیم. در این عملیات 15 هزار عراقی به هلاکت رسیدند و چندین هزار نفر از جوان‌های خوب ما به شهید شدند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به دشمنی دشمنان در طی 40 سال انقلاب اسلامی افزود: این تعرضات هیچ‌گاه تمام شدنی نیست. در این چند سال گذشته شهدای زیادی از مدافع حرم دادیم که اگر در عراق و سوریه جوانان مسلمانی از ایران و دیگر کشورها نبودند امروز راه کربلا و نجف در اختیار ما قرار نداشت.

مراسم گرامیداشت حماسه خرمشهر به همت همسران شهدای مدافع حرم برگزار شد + تصاویر

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها