مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

صادرات فرهنگ دفاع مقدس همچنان ادامه خواهد داشت

سردار «محمد علی‌پور» گفت: ما تنها خرمشهر را آزاد نکردیم، بلکه دل مردم مظلوم عراق، فلسطین، یمن و بحرین را به دست آوردیم و این صادرات فرهنگ دفاع مقدس همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۹۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ - 24May 2018

صادرات فرهنگ دفاع مقدس همچنان ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرمشهر، همزمان با برنامه‌های شاخص بزرگداشت سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای خرمشهر باشکوه هرچه بیشتر برگزار شد.

سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: تمام دنیا با هم متحد شدند که ایران اسلامی را در نطفه خفه کنند و «صدام» ناشی را نیز علم کردند و خرمشهر و خوزستان عزیز را برای جایزه‌اش در نظر گرفتند؛ اما غافل بودند که تدابیر رهبر کبیر انقلاب، جانفشانی مردم خرمشهر، خوزستان و سراسر میهن اسلامی و جوانان غیوری همچون شهید «حسن باقری»، پوزه آنان را به خاک خواهد مالید.

وی افزود: لباس سربازی خود را کفن خواهیم کرد و با شهدا تجدید پیمان می‌کنیم که تا نفس در سینه داریم از آرمان‌های بلند نظام، انقلاب و رهبری فرزانه دفاع خواهیم کرد تا آن را به صاحب اصلی‌اش حضرت ولی‌عصر (عج) بسپاریم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه عنوان کرد: ما تنها خرمشهر را آزاد نکردیم، بلکه دل مردم مظلوم عراق، فلسطین، یمن و بحرین را به دست آوردیم و این صادرات فرهنگ دفاع مقدس همچنان ادامه خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم که با حضور فرماندهان و یگان‌های نظامی استان برگزار شد، با اهدا شاخه‌های گل و غبارروبی از مزار شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، بر تجدید میثاق مجدد با آرمان بلند شهدا و امام شهدا تأکید شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار