سردار نوروزی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رمز فتح خرمشهر ایمان، مقاومت و توکل بر خدا بود

رئیس سازمان وطیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس ایمان، وحدت و مقامت را می‌توان مشاهده کرد، گفت: رمز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس مقاومت، ایمان و توکل به خدا بود.
کد خبر: ۲۹۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ - 24May 2018

رمز فتح خرمشهر ایمان، مقاومت و توکل بر خدا بودسردار «بهرام نوروزی» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس ایمان، وحدت و مقاومت را می‌توان دید، اظهار داشت: رمز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس مقاومت، ایمان و توکل به خدا بود.

وی همچنین در ادامه افزود: نیرو‌های مردمی در ابتدای جنگ تا آخرین قطره خون خود از خرمشهر دفاع کردند و زمانی که دستور عقب‌نشینی از خرمشهر صادر شد کسانی که زنده ماندند با اشک و گریه این شهر را ترک کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه رزمندگان پس از سازماندهی اولیه در ابتدای جنگ تحمیلی با کمترین امکانات جلوی دشمن را گرفتند، گفت: مهم‌ترین عاملی که رزمندگان توانستند در بیشتر عملیات‌ها توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهند روحیه تبعیت پذیری از ولایت فقیه بوده است.

سردار نوروزی در خصوص عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند: خرمشهر باید آزاد شود همه امکانات بسیج شد و با رشادتی که رزمندگان داشتند بر دژ محکم رژیم بعث عراق که در خرمشهر ساخته بودند برچیده شد و ما توانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: پس از فتح خرمشهر بیش از 16 هزار نفر از کشور‌های مختلف به دست رزمندگان اسیر شدند که این نشان از حمایت از همه جانبه برخی کشور‌های مرنطقه از صدام را نشان می‌داد.

سردار نوروزی با در پایان با بیان اینکه در 22 روز عملیات برای فتح خرمشهر حوادث زیادی رخ داده، گفت: هر روز این عملیات می‌تواند کتابی باشد برای آیندگان و نباید به راحتی از کنار آن‌ها بگذریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار