مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان:

فتح خرمشهر منظومه‌ای از دروس نظامی، امنیتی و اعتقادی است

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان فتح خرمشهر را حاوی درس‌های مختلف نظامی، امنیتی و اعتقادی دانست و گفت: امدادهای الهی، آشکارا به مدد رزمندگان اسلام آمد.
کد خبر: ۲۹۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ - 24May 2018

فتح خرمشهر منظومه‌ای از دروس نظامی، امنیتی و اعتقادی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که در شرکت برق سمنان برگزار شد، سرهنگ «حسینعلی احسانی»، از پیشکسوتان دفاع مقدس و استاد درس اشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، سوم خردادماه را یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان اسلامی و نماد امدادهای غیبی دانست.

وی افزود: فتح خرمشهر، از صفحات درخشان انقلاب اسلامی است که همواره درس استقامت و ایستادگی را به ما می‌آموزد.

احسانی با اشاره به اهمیت موقعیت استراتژیک خرمشهر گفت: از 170 سال گذشته تاکنون چهار بار این شهر به تصرف بیگانگان درآمده و برای بازگرداندن آن به جزء در دوران دفاع مقدس، امتیازاتی به دشمن داده شده است.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با تشریح شرایط سیاسی اوایل جنگ تحمیلی و قدرت نظامی رژیم بعث عراق گفت: در دورانی که اکثر کشورهای اروپایی و استکبار جهانی و آمریکا، برای نابودی ایران اسلامی و شکست در جنگ تحمیلی به کشور عراق کمک می‌کردند، عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، همچون مشتی آهنین بود که هیمنه پوشالی دشمن را شکاند.

احسانی فتح خرمشهر را حاوی درس‌های مختلف نظامی، امنیتی و اعتقادی دانست که امدادهای الهی، آشکارا به مدد رزمندگان اسلام آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها