سردار رحیمی:

پلیس با تمام ظرفیت برای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری است

رئیس پلیس پایتخت گفت: با تمام ظرفیت در راستای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری تهران خواهیم بود.
کد خبر: ۲۹۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 24May 2018

پلیس با تمام ظرفیت برای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت پلیس در دیدار با «سید محمدعلی افشانی» ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان شهردار جدید پایتخت، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار شهرداری است و آمادگی آن را دارد که همچون گذشته در راستای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی همفکری و همراهی لازم را با آن سازمان به عمل آورد.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی‌های آسیب‌های اجتماعی بطور حتم بدون همدلی و همکاری سازمان‌های مربوطه امکان برون رفت از این مشکلات وجود نخواهد داشت؛ از این رو باور ما بر این است که باید با هم افزایی و انسجام هر چه بیشتر به حل مشکلات بپردازیم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه بدون شناخت قابلیت و ظرفیت‌های همدیگر به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید عنوان داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با استفاده ازظرفیت پلیس‌های تخصصی در راستای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری تهران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انضباط اجتماعی همراهی، همفکری و همکاری مستقیم مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی لازم و ضروری است، افزود: تهران امروز به عنوان یکی از پر جمعیت‌ترین پایتخت‌های جهان از مشکلات ترافیکی و ناکارآمدی ناوگان حمل و نقل عمومی رنج می‌برد که این امر مستلزم آموزش همگانی و اطلاع رسانی دقیق به مردم و همکاری و هم افزایی پلیس و شهرداری در حوزه حمل و نقل است.

سردار رحیمی با اشاره به برخی نابسامانی‌های موجود در بعضی از مناطق جنوبی تهران از جمله هرندی و لزوم ساماندهی آن، عنوان داشت: خوشبختانه شهرداری تهران در سال‌های اخیر در زمینه حذف و نوسازی بافت‌های فرسوده که محل جولان و پاتوق افراد خلاف کار و معتادان متجاهر بود؛ اقدامات موثری را انجام داده است.

در ادامه این جلسه شهردار تهران هم ضمن خوش آمد گویی با اشاره به اینکه نظم و امنیت درون شهر به عهده شماست، بیان داشت: امنیت، لازمه توسعه در هر شهری است و احساس آن از خود امنیت بالاتر است که این امر موجب سرمایه گذاری و جذب توریست و ... خواهد شد.

افشانی گفت: تهران با توجه به سکونت همه اقوام، مذاهب و فرهنگ‌ها، باید الگوی هم گرایی ملی، دینی و مذهبی باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار