مدیرعامل توزیع نیروی برق سمنان:

آسایش و امنیت امروز در کشور حاصل خون شهیدان است/ فتح خرمشهر معجزه بود

سیدمحمد موسوی‌زاده در دیدار با خانواده شهید فتح خرمشهر گفت: آسایش و امنیت امروز در کشور حاصل خون شهیدان است و فتح خرمشهر معجزه‌ای الهی بود.
کد خبر: ۲۹۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 24May 2018

آسایش و امنیت امروز در کشور حاصل خون شهیدان است/ فتح خرمشهر معجزه بودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه جاودانه فتح خرمشهر، «سیدمحمد موسوی‌زاده» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با خانواده شهید «احمد میرحاج» از شهدای منتسب به همکاران این شرکت دیدار کرد.

موسوی‌زاده در این دیدار با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران است، گفت: اوج این عظمت، معجزه فتح خرمشهر است که در سال 1361 با عنایت خداوند متعال، رهبری مدبرانه امام راحل، وحدت، از خود گذشتگی، بصیرت و اخلاص مردمی رخ داد.

وی اظهار داشت: این پیروزی با ایثار و فداکاری جوانان مؤمن و برومند این سرزمین که جانشان را در طَبَق اخلاص گذاشته و حماسه‌های بی‌بدیل را خلق کردند، حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با عنوان اینکه امروزه آسایش و امنیتی که در کشور وجود دارد، حاصل خون شهیدان است و ما مدیون خانواده شهدا هستیم، افزود: دیدار با خانواده شهدا، ارج نهادن به مجاهدت‌های بهترین فرزندان این مرزوبوم، یعنی شهدا است.

شهید احمد میرحاج در تاریخ 11 آبان سال 1361 در منطقه عین خوش به فیض شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها