معاون هماهنگ‌ کننده سپاه استان سمنان:

بصیرت سیاسی، کلید واژه مهم پیروزی ایران در مقابل دشمنان است

«علی خالقیان» با بیان اینکه بصیرت سیاسی، کلید واژه مهم پیروزی ایران در مقابل دشمنان است، گفت: بصیرت افزایی در دستور کار سپاه استان قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ - 24May 2018

بصیرت سیاسی کلیدواژه مهم پیروزی ایران در مقابل دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «علی خالقیان» معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه بصیرت سیاسی، کلید واژه مهم پیروزی ایران در مقابل دشمنان است، ابراز داشت: با نگاهی به کارنامه انقلاب اسلامی به‌ روشنی می‌توان دریافت که استکبار از هیچ تلاشی برای رد قبولی نظام فروگذار نکرده است و امروز باید این آگاهی در نسل جدید به‌ روشنی تبیین شود.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد، افزود: دشمن زیرساخت‌های فرهنگی کشور را زیر نظر دارد چرا که می‌داند امروز گزینه‌های نظامی برای ناکار آمد جلوه دادن نظام مؤثر نیست و باید از راه‌های دیگر وارد شد، لذا داشتن بصیرت سیاسی می‌تواند این راهبرد دشمن را مسدود کند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه آمریکا نه‌ تنها در برجام بلکه در تمام دوره‌ها بدعهدی خود را بارها اثبات کرده است، ابراز داشت: برخی‌ها با تصور اینکه آمریکا می‌تواند همه مشکلات کشور را حل کند به آن‌ها دل‌ بسته‌اند و مبنای برنامه‌ریزی آن‌ها بر اساس وعده‌های استکبار است، که باید گفت آمریکا هیچ زمان به دنبال خیرخواهی ملت‌های دیگر نبوده و دنبال تأمین منافع خود است.

خالقیان در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که همه ملت‌های دنیا علیه ایران در هشت‌ سال دفاع مقدس حضور داشتند بدون هیچ‌گونه امکانات تنها با توکل به خدا و پیروی از امام راحل، رزمندگان اسلام شجاعت و ایثارگری را کوله‌بار خود قرار داده و توانستیم خرمشهر را از چنگال دشمن باز پس‌گیریم.

وی با بیان اینکه جوان‌های بسیاری از خون خود گذشتند تا وجبی از خاک ایران در اسارت دشمن قرار نگیرد، افزود: امروز باید راه شهدا و ایثارگران سرلوحه امور ما قرار گیرد، ۳۵ روز ایستادگی خرمشهر باید باور ما در برابر جهان استکبار در شرایط حاضر باشد چرا که دشمن با ما سازش ندارد لذا در رفتار با غرب باید هوشیار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار