با حضور امیر «مسعود بختیاری»؛

همایش و پرسمان «فتح عشق» در همدان برگزار می‌شود

همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش و پرسمان «فتح عشق» با حضور امیر سرتیپ «مسعود بختیاری» در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ - 24May 2018

همایش و پرسمان «فتح عشق» در همدان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسمی با عنوان همایش و پرسمان «فتح عشق» با حضور استاندار همدان، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین استانی و شهرستانی، فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه همدان، کارکنان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

یکی از نکات مهم و قابل توجه در این مراسم بزرگداشت، حضور امیر سرتیپ «مسعود بختیاری» چهره ماندگار ملی و از طراحان عملیات غرورآفرین بیت المقدس است که به سخنرانی و تشریح این عملیات و نحوه آزادسازی خرمشهر خواهد پرداخت.

نواختن مارش پیروزی، پخش نماهنگ با موضوع شهداِی والامقام دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر، سخنرانی توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان، تقدیر و قدردانی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی در خصوص عملیات بیت المقدس و سوم خرداد از جمله برنامه های اجرایی در این مراسم خواهد بود.

همایش و پرسمان «فتح عشق» از ساعت 18 تا 20:30 امروز پنج‌شنبه در محل سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها