رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان:

فتح خرمشهر تحقق وعده الهی بود و معادلات جنگ را به هم ریخت

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان، گفت: سوم خرداد در حقیقت نمادی از پیروزی، مقاومت، ایثار و روز اضمحلال رژیم بعثی عراق است. فتح خرمشهر تحقق وعده الهی بود و معادلات جنگ را به هم ریخت.
کد خبر: ۲۹۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ - 24May 2018

فتح خرمشهر تحقق وعده الهی بود و معادلات جنگ را به هم ریختبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «امین مهدی پور» رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دادگستری کرمان، اظهار داشت: طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) «فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها است» و هدف از برگزاری این بزرگداشت، نشان دادن دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام و ارج نهادن به خون مقدس شهدا است.

وی عنوان کرد: رزمندگان دفاع مقدس با روحیه شهادت طلبی در مقابل تمامی ساز و برگ نظامی صدام و غربی ها ایستادگی کردند و خرمشهر را فتح کردند که این امر معادله میادین جنگ را به هم ریخت و فتح خرمشهر تحقق وعده الهی بوده است.

مهدی پور بیان کرد: آزادسازی خرمشهر از اشغال نیروهای مهاجم رژیم بعثی عراق توسط رزمندگان غیور اسلام به جهات مختلفی برای ایران اسلامی بسیار ارزشمند و با اهمیت بود، چرا که این پیروزی بزرگ را با سلاح ایمان و اعتقاد به خدای متعال به دست آوردند.

وی بیان داشت: آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 یکی از ماندگارترین سند پرافتخار دوران هشت سال دفاع مقدس بشمار می رود.

مهدی پور یادآور شد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم‌های کشورهای غربی علیه ایران و کمبود تجهیزات با روحیه شهادت‌طلبی و  عشق به ائمه اطهار در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.

در ادامه مدیر کانون مقاومت بسیج «حقوق دانان شهید بهشتی» دادگستری استان کرمان گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) بسیج یک سازمان و یا یک نهاد تشکیلاتی نیست بلکه بسیج یک تفکر است و ما نیازمند ترویج روحیه بسیجی در تمامی بخش ها هستیم.

«محمدرضا اکبری زاده» افزود: در پایان سال جاری کنگره سرداران شهید استان کرمان برگزار خواهد شد و بایستی فضای استان از همین ابتدای سال با نام و یاد شهداء عطرآگین شود.

مدیر کانون مقاومت بسیج حقوق دانان «شهید بهشتی» دادگستری استان کرمان، محور اصلی برگزاری این مراسم را معرفی شهید «ناصر فولادی» یکی از شهدای عملیات بیت المقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار