معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش:

آزاد سازی خرمشهر دمیدن روح امید به کالبد ملت ایران بود

«امیر کاویانی» گفت: آزادسازی خرمشهر فقط یک پیروزی نظامی نبود، بلکه دمیدن روح امید به پیکر ملتی بود که نتیجه توکل برخدا و پیروی از ولایت را در سایه همبستگی یک ملت و تلاش و ایثار لمس کردند.
کد خبر: ۲۹۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 24May 2018

آزاد سازی خرمشهر دمیدن روح امید به کالبد ملت ایران بودبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، مراسم گردهمایی بزرگ نیروهای مسلح در شهرستان خرمشهر با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز عزیز به ملت ایران اسلامی به ویژه خرمشهری‌ های قهرمان در سخنانی، اظهار داشت: روز سوم خرداد سالگرد حماسه آزاد سازی و فتح خرمشهر پس از یک سال و نیم اشغال به دست بعثیان است.

وی افزود: خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار، مقاومت و جاودانگی مردانی است که روزی در کوچه پس کوچه‌های خرمشهر راه را بر ناپاکان ارتش بعثی بسته و در این روز بزرگ دشمنان را به عقب راندند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم بعث عراق دست نشانده و ژاندارم استکبار جهانی بود که ماموریت داشت تا ایران عزیز را تجزیه و در وهله اول خوزستان را به خاک عراق ملحق کند، اما لطف خدا، هدایت رهبری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم همه نقشه های دشمن را خنثی و به خودشان بازگرداند.

امیر کاویانی در پایان گفت: آزادسازی خرمشهر فقط یک پیروزی نظامی نبود، بلکه دمیدن روح امید به پیکر ملتی بود که نتیجه توکل برخدا و پیروی از ولایت را در سایه همبستگی یک ملت و تلاش و ایثار لمس کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها