افتتاح نمایشگاه عکس و گرافیک چهره‌های ماندگار

ظهر امروز نمایشگاه عکس و گرافیک چهره‌های ماندگار با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیداشهدا (ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ - 24May 2018

افتتاح نمایشگاه عکس و گرافیک چهره‌های ماندگاربه گزارش دفاع پرس از زنجان، ظهر امروز نمایشگاه عکس و گرافیک چهره‌های ماندگار با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیداشهدا (ع) افتتاح شد.

این نمایشگاه که برای دیدن عموم مردم آزاد است تا ششم خرداد ادامه دارد.

«قاسم محمدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، در آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجاییکه گاهی اوقات یک عکس می‌تواند بسیار مفهومی‌تر از چندین ساعات سخنرانی باشد تصمیم گرفتیم نمایشگاه عکسی راه‌اندازی کنیم که تمام اقشار جامعه به خصوص قشر جوان از این عکس‌ها بازدید کنند.

وی در ادامه با تقدیر از کسانی که برای آزادسازی خرمشهر زحمت کشیدند، گفت: امروزه ما وظیفه داریم زحمات آن‌ها را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، ابراز کرد: امیدواریم این نمایشگاه همانند امروز با استقبال مردم مواجه شود و بتوانیم اندکی از رشادت‌های رزمندگان را به مردم توصیف کنیم.

وی در پایان با تشکر از عوامل فرهنگسرای امام خمینی (ره) بابت فراهم کردن محیط هنری، گفت: امروزه به دلیل رشد تکنولوژی و ارتباطات باید به سمتی رویم که آثار رزمندگان را در فضاهای مجازی انتشار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار