معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری سمنان:

حماسه سوم خرداد نقطه عطفی در دفاع ملت از کشور است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری سمنان گفت: حماسه سوم خرداد نقطه عطفی در دفاع یک ملت از کیان و کشور است.
کد خبر: ۲۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ - 24May 2018

حماسه سوم خرداد نقطه عطفی در دفاع یک ملت از کیان و کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «سعید ناجی» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری سمنان در دیدار با خانواده شهید قاسم پور که یکی از شهدای عملیات بیت‌المقدس است، اظهار داشت: رزمندگان سمنانی نقش مؤثری در پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر داشتند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس افزود: حماسه سوم خرداد نقطه عطفی در دفاع یک ملت از کیان و کشور و حیثیت آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه رزمندگان سمنان و جهاد سازندگی این استان در این عملیات نقش‌آفرین بودند، تصریح کرد: با رشادت‌ها و دلاوری‌ها و ایثارگری‌ها، این کشور از هر نوع آسیبی در امان بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان این سرزمین همواره برای تغییر و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند، اعلام کرد: ملت غیور ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد و رزمندگانی امثال شهید قاسمی و سایر شهدا با ایثارگری و جان‌فشانی مانع از نفوذ دشمن و آسیب‌رسانی به بدنه نظام شدند.

ناجی با اشاره به اینکه حفظ خاک ایران مرهون وجود ایثارگری‌های شهدا در جنگ تحمیلی بوده است، گفت: وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان عامل اصلی پیروزی ما در جهان است و این امر مانع از تعرض و نفوذ دشمن به کشور می‌شود.

وی ابراز داشت: امروز برای حفظ یاد و خاطر این شهدا برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان کمترین وظیفه ما است و این امر باید در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه حفظ و صیانت از خون شهدا در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا زمینه مودت و همگرایی و درک صحیح‌تر از شرایط و موقعیتی که در آن قرار داریم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها