همایش بزرگ مقاومت و پیروزی در شهرکرد برگزار شد

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر همایش بزرگ استانی مقاومت و پیروزی در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ - 24May 2018

همایش بزرگ مقاومت و پیروزی در شهرکرد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر همایش بزرگ استانی مقاومت و پیروزی در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

در این همایش بزرگ که با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، فرمانده ناحیه انتظامی استان، یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس، رزمندگان و خانواده های معظم شهداء برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، از فرماندهان فاتح خرمشهر و مسئول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن پرداخت.

در ابتدای این همایش، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تبریک روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی گوشه هایی از رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر را بیان کرد.

وی گفت: 300 رزمنده استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ و لشگرهای مختلف در این عملیات حضور داشتند و این استان قهرمان پرور 80 شهید در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

گفتنی است: برپایی ماکت عملیات بیت المقدس در حاشیه این همایش و تجدید میثاق با شهید گمنام خاکسپاری شده در تیپ 44 قمربنی هاشم(ع)، تجلیل از خانواده دو شهید عملیات آزادسازی خرمشهر و هفت رزمنده یادگار بیت المقدس، اجرای سرود، پخش کلیپ و نماهنگ از دیگر برنامه های این همایش استانی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار