مراسم گرامی‌داشت سوم خرداد در «گچساران» برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت سالروز حماسه سوم خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در شهر «گچساران» برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ - 25May 2018

مراسم گرامی‌داشت سوم خرداد در «گچساران» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گچساران، مراسم گرامی‌داشت سالروز حماسه سوم خرداد  با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در در سالن بسیج ثارالله شهر «گچساران» برگزار شد.

«علی‌اصغر نورایی‌نسب» فرمانده سپاه شهرستان گچساران با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نشان داد که با نیروی اراده و ایمان می‌توان جلوی دشمن تا دندان مسلح ایستاد، اظهار داشت: دشمن پیش‌بینی کرده بود که ظرف چند روز تا تهران پیش خواهد رفت اما وقتی با مقاومت مردم و نیروهای نظامی مواجه شد متوجه شد در محاسبات خود دچار اشتباه شده است.

وی حماسه فتح خرمشهر را نماد مقاومت و ایثار ملت ایران در مقابل دشمنان اسلام دانست و افزود: داشتن روحیه مقاومت و پیروی از قرآن و اسلام و دفاع جانانه مردم خرمشهر سبب پیروزی مردم در  این جنگ نابرابر شد.

فرمانده سپاه گچساران عنوان کرد: با آغاز انقلاب اسلامی آمریکا و استکبار تحریم‌های ظالمانه علیه کشور را آغاز کردند و با وجود اینکه در جنگ هم هیچ سلاحی به ما نمی‌دادند، رزمندگان اسلام با تکیه بر توان داخلی همچون سدی محکم جلوی دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار