به همت تشکل مردم نهاد «راه فردا»؛

همایش «مقاومت» در یاسوج برگزار شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به همت تشکل مردم نهاد «راه فردا»، همایش «مقاومت» در «یاسوج» برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ - 25May 2018

همایش «مقاومت» در یاسوج برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر همایش «مقاومت»  به همت تشکل مردم نهاد «راه فردا» در یاسوج برگزار شد.

 «محمدصادق درفشی» دبیر تشکل مردم نهاد «راه فردا» در این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی معرفی این روز مقدس به جوانان و نسل جدید و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «خرمشهرها در پیش داریم»، آماده‌سازی جوانان برای فتح سایر خرمشهرها است.

وی افزود: از محتوای کلام معظم‌له این‌گونه برداشت می‌شود که شناخت بستر زمان و تکرار زمان مهم‌ترین عوامل جلوگیری از سقوط خرمشهرها و فتح خرمشهرها است.

مسئول تشکل مردم نهاد «راه فردا» عنوان کرد: مقام معظم رهبری دانش نظامی، قوت فرماندهی و هوشیاری و استعداد جوانان مؤمن، نیروی ایمان و شجاعت رزمندگان و مردم و به‌ویژه جوانان را عامل فتح خرمشهر عنوان کرد و استفاده مسئولان از ظرفیت جوانان و نیروهای مردمی دیگر دلیل فتح خرمشهر بوده است.

«شاهرخ کناری» فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این همایش با گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: شهر خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس به فرماندهی شهید «صیاد شيرازي» و سرلشکر «محسن رضایی» بعد از 578 روز آزاد شد و ما وظیفه داریم به چنین روزی و حماسه‌ای که شهدا و ایثارگران‌مان خلق کردند، افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه سوم خرداد هم به مثابه سایر روزها در تاریخ جمهوری اسلامی خودنمایی می‌کند به طوریکه ایثار، شجاعت، سربلندی و آبرو در این روز برای ایران خریده شد، افزود: امروز چتر ایران اسلامی در جهان گسترانده شده و دنباله‌روی حماسه‌های ملت ایران بود که امروز در سوریه اسرائیل را، در یمن آل سعود و در عراق داعش را زمین‌گیر کرده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: علت اینکه امروز آمریکا و دشمنان اینگونه بی‌قرار و سردرگم هستند این است که می‌دانند جوانان کنونی ایران اسلامی از همان نسل سوم خرداد سال 61 هستند که با دست خالی در مقابل دشمن ایستاده و خرمشهر را فتح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار