جعفری در مراسم «داستان یک پیروزی»:

مقاومت مقابل نظام سلطه را مدیون خون شهدا هستیم/ تلاش هنرمندان مانع فراموشی حماسه‌های دفاع مقدس شد

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حماسه فتح خرمشهر یک حادثه ساده نبود. این حماسه به دست رزمندگان اسلام رقم خورد و به دست هنرمندان پاس داشته شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ - 24May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم «داستان یک پیروزی» با حضور امیر محمد فهمیده قاسم زاده جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سیدمجید هاشمی دانا معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز (پنج شنبه سوم خرداد ماه) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

علی اصغر جعفری در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر یک حادثه ساده نبود. این حماسه به دست رزمندگان اسلام رقم خورد و به دست هنرمندان پاس داشته شد.

وی افزود: اگر تلاش و مجاهدت هنرمندان نبود قطعا حماسه‌های دفاع مقدس در طول سال‌ها کم‌رنگ و یا فراموش می‌شد.

جعفری خاطرنشان کرد: هنرمندان با ذوق‌های هنری عظمت دوران دفاع مقدس را زنده نگه داشتند.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان با نثار جانشان، کشور را بیمه کردند، گفت: اگر امروز در حوزه مقاومت مقابل داعش و نظام سلطه ایستاده ایم مدیون خون شهدا هستم.

وی تصریح کرد: این مراسم با هدف تجلیل از ایثارگران و نگهداری یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به عملیات بیت المقدس بر پا شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار