استاندار مازندران:

امروز با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی، به جنگ اقتصادی دشمن پاسخ محکم می دهیم

فلاح گفت: همانطور که در دوران جنگ با تشکلیل قرارگاه های عملیاتی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم، امروز نیز با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی، به جنگ اقتصادی دشمن پاسخ می دهیم.
کد خبر: ۲۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ - 24September 2014

امروز با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی، به جنگ اقتصادی دشمن پاسخ محکم می دهیم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ربیع فلاح استاندار مازندران در جلسه بررسی راههای  تحقق اقتصاد مقاومتی  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدراظهار داشت : فرهنگ و روحیه جهادی که میراث ارزشمند دفاع مقدس است می تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند و فرهنگ جهادی موجب ترویج اقتصاد مقاومتی می شود.

استاندار مازندران رشد بهره وری، تقویت عوامل تولید، مهارت افزایی و توانمندسازی نیروی کار را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم خواند و گفت: استان مازندران ظرفیتها و قابلیت های متنوع بومی را در خود دارد که با برنامه ریزی می توان در زمینه اشتغال و افزایش تولید برنامه ریزی کرد.

فلاح با اشاره به اینکه هر مازندرانی می تواند یک تولید کننده باشد، گفت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و برای موفقیت در جنگ اقتصادی باید احساس تکلیف کنیم.

وی  وجود 3500 پایگاه مقاومت بسیج را برای ترویج فرهنگ جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی و تحقق برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ظرفیت بزرگی دانست واظهار داشت: در زمینه جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز هم تلاش می کنیم تا از این ظرفیت عظیم استفاده نماییم.

استاندار مازندران، افزایش تولید را زمینه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست وبیان کرد: همانطور که در دوران جنگ با تشکیل قرارگاه های عملیاتی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم، امروز هم باید با ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی به جنگ اقتصادی دشمنان پاسخ محکمی بدهیم.

در این جلسه سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز طی سخنانی، هدف از جنگ همه جانبه اقتصادی دشمن را خسته کردن مردم و جدا کردن آنان از نظام اعلام کرد و اظهار داشت: در دفاع مقدس ملت مقاوم ایران در مقابل صدام با پشتیبانی 44 کشور ایستاد و امروز هم برای مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی همه باید همت کنند و عزم خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی جزم کنند.

فرمانده سپاه کربلا، روحیه جهادی استاندار مازندران را ستود و بیان کرد: نگاه خوب استاندار مازندران به این حوزه بسیار ارزشمند است و همه مدیران باید همین دیدگاه را داشته باشند و با کار و تلاش جهادی منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کنند .

سردار بابایی یادآور شد: سپاه تابع رهبری و حامی دولت است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز با شعار هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده به عرصه کار قدم گذاشته است.

همچنین در این جلسه هر یک از مدیران به بیان دیدگاه های خود در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار