جشن کودکان کرمانشاهی برای آزادسازی خرمشهر

برنامه «بهترین روز خدا»، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مجتمع شماره چهار کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ - 25May 2018

کودکان کرمانشاهی برای آزادسازی خرمشهر جشن گرفتندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، ویژه برنامه «شهر خوب خدا» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مجتمع فرهنگی و هنری شماره 4 کرمانشاه و با حضور مسوولین مختلف شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این آیین باشکوه که صبح امروز به مناسبت سالروز سوم خرداد  در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شماره چهار شهر کرمانشاه برگزار شد، برنامه های مختلفی برای شرکت کنندگان در این مراسم به اجرا در آمد.

این برنامه با حضور گروه حاملان قرآن شامل اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره 4 و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

«مهناز فتاحی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه جنگ هشت ساله ایران با عراق، از استان کرمانشاه آغاز شد، گفت: شما بچه ها باید بدانید که اولین روزهای جنگ در استان کرمانشاه آغاز شد و جالب است که بدانید پایان جنگ نیز در همین استان کرمانشاه اتفاق افتاده است.

وی همچنین افزود: امیدواریم که دیگر شاهد جنگ در کشورمان نباشیم، ولی در صورت وقوع جنگ، همه ما در کنار هم و محکم در مقابل دشمنان ایستاده ایم و از خاک کشورمان در برابر متجاوزان دفاع خواهیم کرد.

در ادامه این برنامه، چند تن دیگر از میهمانان، از جمله «سرهنگ عباسی»، « مرادی»، عضو و سخنگوی شورای شهر اسلامی شهر کرمانشاه،..نیز برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده، از خاطرات خود از روزهای حماسه و دفاع مقدس خاطرات مختلف و جذابی را تعریف کردند.

از جمله بخش های جذاب برنامه، حضور « معصومه حسنی خوانسار»، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به عنوان فرزند شهیدی که در آزادسازی خرمشهر شرکت داشته است، بود.

مدیرکل نهاد کتابخانه ها که در زمان شهادت پدرش، چهار ونیم سال سن داشت، به بیان خاطرات کودکی خود پرداخت.

اجرای سرود-نمایش با موضوع دفاع مقدس توسط اعضا، اجرای مسابقه حضوری، پخش کلیپ آزادسازی خرمشهر، تقدیر از «معصومه حسنی خوانسار»، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه به عنوان فرزند شهید، و...از دیگر برنامه های اجرا شده در ویژه برنامه «شهر خوب خدا» بود.

از نکات جالب توجه این مراسم، حضور پررنگ مدیران کل و مسوولین مختلف استان در این برنامه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار