امیر حاتمی:

باید دیگران بدعهدی‌های آمریکا را جبران کنند

وزیر دفاع گفت: آمریکایی‌ها هر چند از همان ابتدا جسم و روح برجام را نقض کردند اما دیگران باید این بدعهدی آمریکا را جبران کنند.
کد خبر: ۲۹۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ - 25May 2018

باید دیگران بدعهدی‌های آمریکا را جبران کنندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز در مراسم گرامی داشت روز دزفول در جمع خبرنگاران درباره برجام اظهار داشت: برجام قراردادی است که به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده و تعهداتی را طرفین این قرارداد پذیرفتند؛ در این بین ما به عنوان یکی از طرفین این معاهده به تمام تعهدات خود عمل کردیم به همین جهت انتظار داریم دیگران هم به تعهدات خود عمل کنند.

وی افزود: آمریکایی ها هر چند در برابر این قرارداد از همان ابتدا هم بدعهدی کردند و هم جسم و روح برجام را نقض کردند اما دیگران باید آن را جبران کنند البته ما راه خودمان را که راه مقاومت و ایستادگی است ادامه می دهیم.

امیر حاتمی ادامه داد: ملت ما تاکنون سرافراز بوده و آینده هم سرافراز خواهد بود زیرا برای صلح و ثبات به تعهدات خود عمل کرد و اگر دیگران عمل نمی کنند این به ضرر صلح و ثبات و امنیت دنیا خواهد بود.

وی تصریح کرد: ملت ما میوه شیرین مقاومت را از همان روزهای اول انقلاب تاکنون چشیده پس امروز هم تنها راه ما راه مقاومت است و این فرقی نمی کند مربوط به اقتصاد مقاومتی باشد یا در شئون دیگر روی دهد زیرا با مقاومت و ایستادگی است که می توان مسیر پر صلابت انقلاب اسلامی را همچنان ادامه داد.

وزیر دفاع در خصوص مقاومت مردم دزفول در دوران جنگ تحمیلی هم عنوان کرد: مقاومت مردم دزفول نوع برخورد با متجاوز را در دنیا تغییر داد و الگوی جدیدی را از خود نشان داد زیرا در زمانی که زیر موشک باران و آتش گلوله های دشمن قرار داشت، مردم این شهر به جای خالی کردن شهر، ایستادند و مقاومت کردند و حتی به رزمندگان هم کمک کردند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار