کشف تجهیزات ساخت آمریکا و فرانسه از مواضع تروریست‌های داعش در سوریه

سانا گزارش داد که نیرو‌های ارتش سوریه تجهیزات ساخت فرانسه و آمریکا را در مناطق آزاد شده از اشغال تروریست‌های داعش در شرق سوریه کشف کرده‌اند.
کد خبر: ۲۹۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ - 01July 2018

کشف تجهیزات ساخت آمریکا و فرانسه از تروریست‌های داعش در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، خبرگزاری سانا گزارش داد که نیرو‌های ارتش سوریه تجهیزات ساخت فرانسه و آمریکا را در مناطق آزاد شده از اشغال تروریست‌های داعش در شرق سوریه کشف کرده‌اند.

بر اساس گزارش سانا، نیرو‌های سوری در منطقه «بادیه السخنه» در استان حمص تجهیزات ارتباطی به جای مانده از تروریست‌های داعش که ساخت آمریکا و فرانسه است را کشف کرده‌اند.

این تجهیزات در طول عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی این منطقه از وجود عناصر تروریستی و آماده کردن آن برای بازگشت غیرنظامیان یافت شده است.

این نخستین بار نیست که تجهیزات و سلاح‌های ساخت کشور‌های غربی از مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در سوریه کشف می‌شود.

در پی آزادسازی شهر راهبردی دوما در حومه دمشق، نیرو‌های ارتش سوریه آزمایشگاه ساخت سلاح شیمیایی به جای مانده از تروریست‌ها را در این شهر کشف کردند.

هفته گذشته وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که این آزمایشگاه‌های متعلق به تروریست‌ها برای تولید سلاح شیمیایی با مواد و تجهیزات آمریکایی و غربی تکمیل شده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار