مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

تمدید مسابقه مقاله‌نویسی سالروز رحلت امام (ره) تا ۱۰ خرداد

«محمدرضا فخر» گفت: فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی به مناسبت گرامی‌داشت سالروز رحلت امام (ره) تا ۱۰ خردادماه تمدید شد.
کد خبر: ۲۹۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ - 26May 2018

تمدید مسابقه مقاله‌نویسی سالروز رحلت امام(ره) تا 10 خرداد«محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به گرامی‌داشت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: به مناسبت این روز، مسابقه مقاله‌نویسی با هدف تبیین اندیشه‌ها و افکار امام راحل در سطح جامعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه برای گروه دانش آموزان، طلاب و دانشجویان و نیز ایثارگران برگزار می‌شود، گفت: محور‌های پذیرش مقالات عبارتند از: «اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی (ره)»، «امام خمینی (ره) در نگاه و اندیشه رزمندگان»، «رزمندگان از دیدگاه امام خمینی (ره)»، «دفاع مقدس در صحیفه نور و وصیت نامه امام خمینی (ره)».

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مهلت ارسال آثار تا سوم خرداد بوده است، اما با توجه به استقبال از این مسابقه، این فراخوان تا ۱۰ خردادماه تمدید شده است.

فخر یادآور شد: هدایای نفرات اول هر بخش مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، نفرات دوم هر بخش ۱ میلیون ریال و به نفرات سوم مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال مقالات به دبیرخانه این مسابقه واقع در معاونت روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی مراجعه و یا با تلفن ۳۲۲۲۴۲۱۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها