جانشین سپاه استان سمنان:

عملیات «الی‌بیت‌المقدس» تا آزادسازی قدس ادامه خواهد داشت

«منصور شوقانی» گفت: عملیات «الی‌بیت‌المقدس» که برای فتح خرمشهر صورت گرفت، تا آزادسازی قدس عزیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۹۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ - 26May 2018

عملیات «الی بیت‌المقدس» تا آزادسازی قدس ادامه خواهد داشتبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «منصور شوقانی» جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، در جمع شماری از پاسداران و بسیجیان استان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، سه هزار شهید استان و شهدای فتح خرمشهر و همچنین تبریک سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد، روز دزفول که با مقاومت و ایستادگی مردم این شهر توأم بود، از فتح خرمشهر نه به‌عنوان فتح خاک، بلکه فتح ارزش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) مبنی بر اینکه خرمشهر‌ها در پیش داریم که اهمیت آن از این فتح هم بیشتر خواهد بود، اظهار داشت: وظایفی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، سیاسی و شاید نظامی در پیش‌رو داریم که باید به آن بپردازیم.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های ما در فتح خرمشهر، معنویت و ایمان بود و در واقع مقاومت مردم در آن عرصه با نگاه ایمانی و دینی شکل گرفت و امروز هم همه باید با همان نگاه دینی و ایمانی در عرصه‌های پیش رو نقش‌آفرینی کنیم.

شوقانی گفت: رزمندگان ما با نام مقدس «الی‌بیت‌المقدس» و رمز «علی ابن ابی‌طالب (ع)» برای آزادی خرمشهر عزیز از دست بعثی‌ها اقدام کردند و این رمز تا آزادسازی قدس عزیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که مقاومت مهم‌ترین عامل در پیشینه ۱۴۰ ساله کشور در نهضت‌های تنباکو، مشروطیت، ملی شدن صنعت نفت، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، نفوذ منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار امیدواری کرد: با همین نگاه آزادسازی بیت‌المقدس را در پیش خواهیم داشت؛ چراکه نام عملیات ما در فتح خرمشهر، «الی‌بیت‌المقدس» بود و زیرساخت تمدن نوین جهانی با آزادسازی بیت‌المقدس رقم خواهد خورد.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از بصیرت دینی به‌عنوان چراغ هدایتی برای استفاده از مؤلفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها