همزمان با سراسر کشور؛

طرح ملی سبک زندگی جهادی در استان مرکزی افتتاح شد

همزمان با سراسر کشور، نخستین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی به صورت ویدئو کنفرانس در اراک افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 26May 2018

طرح ملی سبک زندگی جهادی در استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، نخستین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی امروز (شنبه) به صورت ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در اراک افتتاح شد.

«فاطمه محمدمیرزایی» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی  در حاشیه افتتاح این دوره در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: انتقال فرهنگ شهادت و تربیت نسل انقلابی و جهادی، از جمله اهداف و ضرورت‌های برگزاری این طرح است.

وی افزود: این طرح که برای نخستین‌بار به صورت ملی در ۳۱ استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس اجرا شده و قرار است که در چهار جلسه در روز‌های ۵ خرداد، ۹ خرداد، ۲۳ خرداد و ۳۰ خرداد برگزار شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: این طرح سبب هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه الگوی زندگی ایرانی اسلامی است.

محمدمیرزایی با اشاره به حضور اساتید برجسته کشوری در این طرح گفت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم را توسط اساتید برجسته کشوری همانند «غلامعلی حدادعادل» فرا گرفته و در پایان نیز گواهی حضور به آن‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار