نخستین یادواره شهید مدافع حرم «خمین» برگزار شد

نخستین یادواره شهید مدافع حرم «مهدی رباطی» و یادواره 40 شهید عملیات بیت المقدس در «خمین» با حضور خانواده های شهداء و ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 26May 2018

نخستین یادواره شهید مدافع حرم خمین برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، علیرضا ساعدی در نخستین یادواره شهید مدافع حرم «مهدی رباطی» و یادواره 40 شهید عملیات بیت المقدس، با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره اظهار داشت: هدف از برگزاری  این یادواره ها تبیین آرمانهای شهدا ، شناخت راه شهداء و همچنین ترویج شعائر اسلامی در بین افراد  جامعه  و به ویژه نسل جوان است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم جانانه در کشور اسلامی سوریه علیه تکفیری ها و داعشی های وابسته به آمریکا مبارز می کنند، تا حرم از دسترس دشمنان دور بماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: باید با برگزاری این یادواره ها و یادمان های شهدا، نسل جوان را در جریان رشادت ها و نقش رزمندگان مدافع حرم قرار داد.

ساعدی با اشاره به امنیت کنونی جامعه گفت: امنیت و توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی مدیون حماسه های شهیدان و ایثارگرانی است که مخلصانه به دفاع از ارزشهای این مرز و بوم پرداختند.

گفتنی است که شهید «مهدی رباطی» متولد 1359 است که در 31 فروردین ماه 94 در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار