مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

سبک زندگی جهادی سبكی از زندگی اوليای الهی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: سبک زندگی جهادی، سبكی از زندگی اوليای الهی است که همانا در فرمایشات رهبر انقلاب به عینه دیده شده که همه را به تلاش، همت و اقدام و عمل برای توسعه همه جانبه کشور فرا می‌خوانند.
کد خبر: ۲۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ - 26May 2018

سبک زندگی جهادی سبكی از زندگی اولياء خداوند استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی همزمان با سراسر کشور در ایلام و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ «شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام اظهار داشت: سبک زندگی جهادی؛ سبكی از زندگی اوليای الهی است که همانا در فرمایشات رهبر انقلاب به عینه دیده شده که همه را به تلاش، همت و اقدام و عمل برای توسعه همه جانبه کشور فرا می‌خوانند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی و جهادی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری به مطالب متعددی در خصوص سبک زندگی اسلامی و جهادی اشاره و تاکیدات فراوانی داشته‌اند که با توجه به اهمیت موضوع همه ما باید تلاش کنیم که به سمت دین محوری برویم.

این طرح به صورت کارگاهی و با حضور 30 نفر از بانوان ایلامی شاغل در ادارات به مدت 4 جلسه برگزار و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها