«سردار سلامی»:

عزت مسلمانان از مسیر جهاد بدست می‌آید

«سردار سلامی» جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزت مسلمین از مسیر جهاد حاصل می‌شود و دوری از لباس جهاد و شهادت جز ذلت و خواری نصیب مسلمانان نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ - 26May 2018

سردار سلامی: عزت مسلمانان از مسیر جهاد بدست می‌آیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار «حسین سلامی» طی سخنانی در مراسم روز ملی مقاومت دزفول در مرکز آموزش بصیرت نیروی انتظامی قم، اظهار داشت: دفاع مقدس سرچشمه ایستادگی و مقاومت برابر دشمنان است.

وی افزود: دفاع مقدس ثابت کرد که عزت مسلمانان از مسیر جهاد عبور می‌کند و دوری از لباس جهاد و شهادت جز ذلت و خواری نصیب مسلمانان نخواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: جهاد و شهادت مخلصانه نشان داد که در برابر هرگونه ظلم و فساد می‌توان ایستادگی کرد و به پیروزی نائل آمد.

وی ادامه داد: ملت ما در دوران دفاع مقدس آموختند که جنگ میان ما و دشمنان تمام شدنی نیست و می‌بایست در موازنه قدرت نظامی به دشمن نزدیک شویم تا با دور کردن تهدیدات و مقابله با فشار‌های خارجی امنیت را در کشورمان برقرار کنیم.

سلامی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران بیان کرد: تاکنون هیچ کشوری در جهان مانند ایران تحریم نشده و دشمنان می‌خواهند با تحریم‌های اقتصادی و سیاسی، مقاومت مردم غیور و سربلند ایران را بشکنند.

وی تاکید کرد: ایستادگی ملت شریف ایران مشتی محکم بر دهان مستکبرین جهانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها