تقدیر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از معاون اجتماعی ناجا

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی، با ارسال تقدیر نامه‌ای از اقدامات معاون اجتماعی نیروی انتظامی در راستای اقدامات پیشگیرانه در برابر جعل قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۹۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 26May 2018

تقدیر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از معاون اجتماعی ناجابه گزاش گروه اجتماعی دفاع پرس، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی، با ارسال تقدیر نامه‌ای از اقدامات معاون اجتماعی نیروی انتظامی در راستای اقدامات پیشگیرانه در برابر جعل قدردانی کرد.

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است:

«من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق»

سردار سرتیپ دوم پاسدار منتظرالمهدی

معاون محترم اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام، ایفای نقش محوری در کاهش جعل که موجب استحکام و توسعه روابط و مناسبات اجتماعی و اقتصادی در کشور و جلب اعتماد عمومی می‌شود مأموریتی است بزرگ که همه دستگاه‌ها بایستی در مسیر آن همچنان مصمم و پایدار گام بردارند. در این راستا، کاهش رشد جعل اسناد و مدارک اقدامی موثر در تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حقوق شهروندی است. بدینوسیله از جنابعالی و همکاران شما که با ارائه دستاورد‌های آن دستگاه در دومین نمایشگاه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی در اردیبهشت سال 1397 موجبات ارتقای سطح شناخت و آگاهی بخشی مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه‌های اسناد و مدارک رسمی با آسیب‌ها، شیوه‌ها، تجهیزات و اقدامات پیشگیرانه در برابر جعل را فراهم نمودید تشکر و قدردانی می‌گردد.

حسین ذوالفقاری

معاون امنیتی و انتظامی

و

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار