طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» در یاسوج افتتاح شد

طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» همزمان با سراسر کشور در «یاسوج» افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ - 26May 2018

طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» در یاسوج افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نخستین دوره طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی»، امروز (شنبه) با حضور مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل اطلاعات و فناوری استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در «یاسوج» افتتاح شد.

«امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین افتتاحیه این طرح، اظهار داشت: اجرای چنین طرح‌هایی به منظور آگاه کردن و تربیت زنانی است که می‌خواهند چند صباحی دیگر در مجامع عمومی و دانشگاه‌ها سبک زندگی را به مخاطبان انتقال دهند و امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی با بیان این‌که مبنای زندگی در جامعه اسلامی باید بر پایه سعادت دنیوی و اخروی باشد نه اینکه تنها در بحث مسائل دنیوی تلاش کنیم، افزود: اگر بخواهیم ساختار اصلی سبک زندگی ما دین‌محوری، خدامحوری و خودباوری باشد، می‌توانیم به گذشته نه چندان دور و تجربه‌های دوران دفاع مقدس برگردیم و این تجربه‌ها را در زندگی خود جاری کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر زندگی ما بر اساس زندگی شهدا، خانواده‌های‌شان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشد، یک زندگی سعادت‌مند بر پایه تحرک، آگاهی و عدالت در جامعه ما شکل می‌گیرد.

آسمند بیان کرد: فرهنگ مدیریت جهادی که شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس مغایر با فرهنگ غربی بنا نهادند بر اساس مؤلفه‌های خاصی بود که باید برای حفظ و انتقال آن به نسل‌های جدید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار