مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کارگاه‌های آموزش سبک زندگی جهادی به طیف‌های مختلف بانوان تعمیم داده شود

«آذر صفایی‌نیا» مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی جهادی باید تنها مختص به طیف خاصی نبوده و به طیف‌های مختلف بانوان تعمیم داده شود.
کد خبر: ۲۹۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 26May 2018

کارگاه‌های آموزش سبک زندگی جهادی به طیف‌های مختلف بانوان تعمیم داده شود«آذر صفایی‌نیا» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاحیه طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، با بیان اینکه در زمان حاضر به لحاظ اقتصادی فشارهای زیادی وارد می‌شود تا بتوانند به حوزه فرهنگ ما آسیب بزنند، اظهار داشت: در چنین شرایطی برای مقابله با این هجمه‌ها در حوزه فرهنگ وظیفه سنگینی به عهده داریم.

وی افزود: ما مکلف و موظف هستیم که با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی حال حاضر کشور به تربیت مربیانی بپردازیم که بتوانند با حجم عظیم تهاجم فرهنگی که علیه بانوان و خانواده‌های ما وجود دارد، از طریق آموزش سبک زندگی اسلامی و جهادی مقابله کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما به دختران‌مان از دوران کودکی زیباترین ارزش‌ها را القا نکرده و نتوانستیم با آنها به خوبی ارتباط برقرار کنیم، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که نسل جدید و دختران جوان و نوجوان ما مدل زندگی مادران خود که بر پایه ارزش‌های اسلامی و دینی بنا نهاده شده است را دوست داشته باشند.

صفایی‌نیا بیان کرد: خوشبختانه ما ارزش‌های ایرانی-اسلامی و اخلاقی زیبای زیادی داریم که نه تنها برای ما کفایت می‌کند بلکه می‌توانیم آنها را به سایر کشورها مصادره کنیم.

وی عنوان کرد: برگزاری چنین کارگاه‌هایی برای شروع بسیار خوب است اما باید تعمیم داده شود و در صورتی که تعمیم داده نشود فقط طیف خاصی تحت پوشش قرار می‌گیرد چون مربیان اندکی که تربیت می‌کنیم به سراغ طیف کم‌خطرتر می‌رود و به دلیل ابزار کمی که برای این کار دارد به سراغ طیفی که در معرض خطر بیشتری قرار داشته و مورد هجوم فرهنگی است، نمی‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها