همایش «مقاومت و پیروزی» در شهرستان «بن» برگزار شد

همایش «مقاومت و پیروزی» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم در شهرستان «بن» برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ - 26May 2018

همایش مقاومت و پیروزی در شهرستان بن برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان، همایش «مقاومت و پیروزی» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم در شهرستان «بن» برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تبریک روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی، گوشه هایی از رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر را بیان کرد و افزود: سوم خرداد یادآور مقاومت جانانه مردم عزیز و قهرمان خرمشهر و پس از آن رزمندگان و شهدای گرانقدر می ­باشد.

جانشین سپاه قمر بنی هاشم (ع) اظهار داشت: ما در خرمشهر فقط با ارتش بعثی درگیر نبودیم؛ بلكه درگیری و جنگ ما با تمام كشورهای استكباری بود و شاهد این مدعا 19000 اسیری است كه در خرمشهر به اسارت در آمدند و تبعه 37 كشور در بین اسرا وجود داشت.

سرهنگ پاسدار مردای در ادامه، عوامل پیروزی و فتح خرمشهر را امدادها و كمك های غیبی خداوند، حمایت و حضور توده های مردم در قالب بسیج در جبهه های نبرد حق علیه باطل، و پیروی از ولایت فقیه دانست، كه در تار و پود رزمندگان تنیده شده بود و با عمق جان به فرمان امام اعتقاد داشتند.

وی گفت: استکبار جهانی بعد از شکست در جنگ سخت، امروز به دنبال این است که با جنگ نرم این مولفه های پیروزی و قدرت را از ما بگیرد و ما را از شهدا دور كند و به لطف خدا در این راه نیز شكست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار