یادواره شهدای روحانی شهرستان «بهمئی» برگزار شد

یادواره شهدای روحانی شهرستان «بهمئی» با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 26May 2018

یادواره شهدای روحانی شهرستان «بهمئی» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، یادواره شهدای روحانی شهرستان «بهمئی» ظهر امروز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدمحمدیوسف افروغی» امام جمعه شهر «لیکک» در این یادواره با بیان اینکه شهدا با از خودگذشتگی و نثار بهترین داشته‌های خود که همان جان‌شان بود در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم و باید برای حفظ این دستاوردهای مهم با همه توان تلاش کنیم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب در طی ۴۰ سال گذشته در همه صحنه‌ها حضوری چشمگیر و دشمن‌شکن داشته‌ است و مسئولان باید قدر این مردم را بدانند.

امام جمعه شهر «لیکک» با بیان اینکه روحانیت در همه عرصه‌ها به‌ ویژه مبارزه با حکومت ستم‌شاهی و دوران دفاع مقدس همچون دیگر اقشار جامعه، حضوری فعال داشتند و شهدای زیادی را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کردند، گفت: حضور این قشر در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی همچنان ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها