امیر اسماعیلی خبر داد:

دستاوردهای مهم پدافند هوایی ارتش؛ سامانه های راداری دور برد و میان برد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سامانه های راداری دور برد و میان برد دستاوردهای مهم پدافند هوایی ارتش است.
کد خبر: ۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۳ - 09September 2013

دستاوردهای مهم پدافند هوایی ارتش؛ سامانه های راداری دور برد و میان برد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی اظهار داشت: پدافند هوایی ارتش در سال های اخیر به توانمندی های بسیاری در زمینه های نظامی و از جمله ساخت سامانه های پدافندی دست یافته است.
وی افزود:پدافند هوایی ارتش در مناطق مختلف کشور با برخورداری از سامانه های پیشرفته با آمادگی کامل به هر گونه تهدید احتمالی دشمنان به سرحدات کشور با قاطعیت پاسخ می دهد.


امیر سرتیپ اسماعیلی ادامه داد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش به عنوان یکی از مناطق حساس و حیاتی کشور در آمادگی خوبی از نظر راهبردی و توانمندی نظامی قرار دارد.


وی افزود: رزمایش پدافند هوایی ارتش مهر امسال در یکی از مناطق کشور برگزار می شود و بار دیگر در این رزمایش اقتدار نیروهای مسلح و از جمله پدافند هوایی در دفاع از مرزهای کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.


امیر اسماعیلی تصریح کرد: 15طرح رادیویی، راداری، شنود ارتباطی و موشکی پدافند هوایی به همت متخصصان و کارکنان این قرارگاه تولید و در یک سال گذشته رونمایی شد و به بهره برداری رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار