سرهنگ «آسمند» عنوان کرد؛

ضرورت بکارگیری ظرفیت ائمه جمعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ائمه جمعه ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه هستند.
کد خبر: ۲۹۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ - 26May 2018

ضرورت بکارگیری ظرفیت ائمه جمعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز شنبه با رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان دیدار کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و سالروز حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با توجه به ظرفیت ائمه جمعه در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان می‌تواند به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه کمک شایانی کند.

وی ضمن ارائه برنامه‌های اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در طول سال و گزارشی از عملکرد این اداره‌ کل، خواستار عضویت رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شد.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مدیر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، از رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خواستار همکاری بیشتر در زمینه حفظ آثار روحانیت در دوران دفاع مقدس شد.

وی همچنین بر جایگاه و ظرفیت ائمه جمعه در سطح استان برای گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت تأکید کرد.

حجت‌الاسلام «صفدر پناهی» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن قدردانی از اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به خاطر ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس، گفت: حرف در مورد دفاع مقدس زیاد است و باید هر کسی که در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاری از دستش بر بیاید انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار