رئیس اداره ارشاد اسلامی ساری خبر داد؛

برگزاری محافل انس با قرآن در ١٥٠ کانون فرهنگی هنری مساجد ساری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری از برگزاری محافل انس با قرآن در ١٥٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد ساری در ماه ضیافت الهی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ - 27May 2018
برگزاری محافل انس با قرآن در ١٥٠ کانون فرهنگی هنری مساجد ساریبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «حمیدرضا عشریه» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت ویژه ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته از ۶ خرداد در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ساری خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ٦ الی١٢خردادماه ساعت ١٧ تا ٢٣ در میدان امام، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ساری برپا می شود.
 
عشریه گفت: نمایشگاه مد و لباس اسلامی، طب سنتی و اسلامی و همچنین صنایع دستی از جمله بخش های دیگر نمایشگاه قرآن و عترت است.
 
وی عنوان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی و بازی رایانه ای انیمیشن برای کودکان، نشست علمی فرهنگی در اتاق کنفرانس با موضوع پالایش جسم و ذهن و زندگی، اجرای سه همایش مهارت های زندگی و موضوعات قرآنی در سالن سلمان هراتی، برپایی دو نمایش خیابانی با عناوین«نذری» و «گذشت» با موضوع جلوگیری از آسیب های اجتماعی، عصر شعر رمضان همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، کتابت وحی و کارگاه های هنری، تعویض قرآن های فرسوده و تحویل قرآن های نو به تمام علاقمندان، محفل انس با قرآن، غرفه ستاد احیاء امر به معروف، غرفه پاسخ به شبهات، غرفه ستاد اقامه نماز از برنامه‌های دیگر نمایشگاه قرآن و عترت ساری است. 
 
وی عنوان کرد: برگزاری غرفه های کتاب از انتشارات برتر تهران و استان در نمایشگاه قرآن و عترت جهت ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بسیار تاثیرگذار است.
 
 عشریه ترویج فرهنگ قرآنی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تحقق سبک زندگی قرآنی را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه قرآن و عترت برشمرد.
 
 وی همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن در ١٥٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد ساری در ماه ضیافت الهی خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآن و عترت در شهرهای دیگر دیار علویان برگزار می شود که شاخص ترین آن در ساری است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها