شماره جدید ماهنامه فکه به حادثه تروریستی مجلس اختصاص یافت

صد و هشتاد و یکمین شماره ماهنامه «فکه» به موضوع حادثه تروریستی مجلس پرداخته است.
کد خبر: ۲۹۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 27May 2018

شماره جدید ماهنامه فکه به شهدای تروریستی مجلس اختصاص یافتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، صد و هشتاد و یکمین شماره ماهنامه «فکه» در خردادماه 97 منتشر شد. پرونده ویژه سرباز وطن، پیرامون شهید جواد تیموری از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس، عملیات کور، گفت‌وگو با مهدی قاسمی پاسدار سپاه حفاظت انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دوباره خرداد (پیرامون حادثه تروریستی مجلس به زبان عربی) از جمله مطالب این شماره ماهنامه است.

آثار و گفتارهایی از مذاکره، هرگز، به قلم سوگند، خرداد، آکنده از رخداد، انقلاب به سمت آزادی، شهر در پناه شهدا است، تخریب چی مریوان، برفراز 1940 از دیگر مطالب صد و هشتاد و یکمین شماره ماهنامه فکه است.

علاقه مندان می‌توانند جهت خرید اشتراک ماهنامه فکه با شماره تماس 77982808-021 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه فعالیت خود را در سال 1377 با انتشار ماهنامه «فکه» آغاز کرد. در این ماهنامه به زندگینامه و سیره شهدا و مطالب مربوط به انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور هرچه بیشتر آشنا ساختن اشخاص علاقه‌مند، به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب با مفاهیم ارزشی پرداخته می‌شود. ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه به سردبیری علی حسین‌پور از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه منتشر شده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار