شهردار قزوین خبر داد؛

حمایت شهرداری قزوین از پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس

«علی صفری» گفت: آمادگی داریم با حمایت اعضای شورای شهر قزوین، تعهدات شهرداری در خصوص احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۲۹۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 27May 2018

حمایت شهرداری قزوین از پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «علی صفری» شهردار قزوین به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر، امروز (یک‌شنبه) از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بازدید کردند.

شهردار قزوین در جریان این بازدید اظهار داشت: شهرداری قزوین از فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت به‌خصوص در حوزه‌های فرهنگی حمایت می‌کند و انجام این فعالیت‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با وظایف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همسو و هم‌مسیر است؛ لذا آمادگی داریم در چاپ کتب دفاع مقدس به‌صورت ماهی یک جلد کتاب و در مجموع سالی 12 جلد کتاب با این اداره‌کل همکاری کنیم.

شهردار قزوین بیان داشت: آمادگی داریم با حمایت اعضای شورای شهر، تعهدات شهرداری قزوین در خصوص احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را اجرایی کنیم تا موزه‌ای در شأن سه هزار شهید والامقام استان احداث شود.

در ادامه این بازدید «حکمت‌الله داودی» رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در سخنانی اظهار داشت: این اراده در شورای اسلامی شهر قزوین وجود دارد که با تمام توان از پروژه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و نیز برنامه فرهنگی متناسب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت کند.

وی افزود: لازم است هماهنگی صورت گیرد تا از مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان‌های هم‌جوار بازدید به عمل آید و نقاط ضعف و قوت آن مراکز در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین لحاظ شود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار