انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

لاتاری شاهکار مهدویان/ «به کودکان شلیک نکنید» به‌زودی فیلمبرداری می‌شود

انسیه شاه‌حسینی از آغاز مراحل تولید فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹ - 28May 2018

«انسیه شاه‌حسینی» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به موفقیت‌های محمدحسین مهدویان کارگردان جوان سینما، اظهار داشت: فیلم لاتاری آخرین ساخته مهدویان یک اثر شاهکار درباره غیرت ملی بود.

وی افزود: این اثر، فیلمی بود که می‌توان پای آن ایستاد و مطرح کرد که سینمای من این است. ملت ما چنین هستند و رزمندگان چنین هستند. به نظر من این اثر غیرت ملی را در برابر یک مشت تاجر بزهکار خیلی خوب نشان داد. اگر از ناموسمان دفاع نکنیم چه باید کرد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: فینال لاتاری این اثر را به بهترین شکل نجات داد. به نظرم بهترین فیلم مهدویان تاکنون لاتاری است.

شاه‌حسینی در ادامه از نگارش فیلمنامه‌ «به کودکان شلیک نکنید» خبر داد و گفت: این فیلمنامه با موضوع عراق و روایتی از سقوط صدام تا به امروز است؛ بنابراین هر ماجرایی که بعد از سقوط صدام در عراق تا به امروز از حضور آمریکایی‌ها تا ایجاد داعش، رخ داده در این اثر مورد اشاره قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این فیلمنامه بر اساس دراماتیک قصه، بدون شعار طی پنج سال کار به نگارش در آمده است. امسال و طی ماه‌های آینده مراحل پیش تولید و فیلمبرداری این اثر شروع خواهد شد.

این کارگردان اظهار داشت: سید سعید سیدزاده تهیه کننده این کار خواهد بود و بقیه عوامل عراقی هستند. قالب کار تصویربرداری ما در عراق است؛ اما یک‌سری از صحنه‌ها را درصورت امکان در خوزستان فیلمبرداری خواهیم کرد.

شاه‌حسینی درباره هنرمندان حاضر در این پروژه گفت: تمام بازیگران این اثر عراقی خواهند بود و اگر لازم باشد از بازیگر ایرانی استفاده می کنیم. قطعاً از هنرمندان عرب زبان ایرانی استفاده می‌کنیم.

وی درباره حمایت دستگاه‌های دولتی از تولید این اثر بیان کرد: فعلاً خبری از حمایت ارگان‌های دولتی از این اثر نیست، اما تهیه کننده کار این روزها خیلی امیدوار به آغاز مراحل تولید کار است. آقای سیدی خیلی ابراز امیدواری می‌کنند که به زودی کار را کلید بزنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار