جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد + تصاویر

اولین جلسه هیئت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ - 27May 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، اولین جلسه هیئت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در سال 97 به ریاست «علی‌اصغر طهماسبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و با حضور اعضا شامل فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان، امروز در استانداری گلستان برگزار شد.

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در سال جاری برگزار شد + تصاویر

در ابتدای این جلسه سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و دبیر جلسه به تشریح ساختار، سازمان و شرح اهداف و ماموریت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در 21 بند پرداخت.

وی در ادامه اهم انتظارات کاربردی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از عموم رده‌های نظامی و انتظامی، دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها را در راستای تبیین اهداف بنیاد حفظ آثار تشریح کرد.

جمشیدی ضمن نمایش فیلم افتتاح 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور، به تشریح روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس پرداخت و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطالبه اصلی رزمندگان، خانواده معظم شهدا و عموم مردم استان گلستان و همچنین قطب فرهنگی شهرستان گرگان است و پیگیری ادامه ساخت این مرکز یکی از دستورالعمل های مهم این شورا است.

در ادامه اعضای جلسه ضمن تشکر از گزارش جامع و کامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، وجود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان برای ارائه و تدوین نقش استان گلستان در دفاع مقدس را لازم و ضروری دانستند.

در ادامه «علی‌اصغر طهماسبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: برای راه اندازی این پروژه نیاز است که اولا در ذیل این شورا کمیته‌هایی تشکیل شود و پیگیر مصوبات جلسات قبل باشد و ثانیا از ظرفیت مبلغین فعال در مساجد برای جلب کمکهای مردمی بهره‌گیری شود زیرا مردمی کردن هزینه ها بسیار مهم است.

در پایان مقرر شد کارگروه ویژه‌ای با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری گرگان، ریاست شورای اسلامی شهر گرگان، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل اتاق بازرگانی استان و یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس؛ پیرامون نحوه مشارکت و کمک های استانی به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس، موانع قانونی که دستگاه‌ها دارند را بررسی و برای رفع آنها تصمیم‌گیری شود.

همچنین مقرر شد اداره فرهنگی و اجتماعی استانداری گلستان کمیته های کمک های مردمی و مشارکت ادارات و سازمان‌ها را راه‌اندازی نماید و دبیرخانه شورا نسبت به پیگیری مصوبات جلسات گذشته اقدام کرده و نتیجه را به استانداری منعکس کند و انتظارات طرح شده نیز به دستگاه‌های ذی‌ربط ارسال و وظایف مورد انتظار از هر دستگاه منحصرا احصاء و ابلاغ شود.

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در سال جاری برگزار شد + تصاویر

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در سال جاری برگزار شد + تصاویر

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در سال جاری برگزار شد + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار