معاون فرهنگی بنیاد شهید استان مرکزی:

برنامه‌ریزی اوقات فراغت جوانان براساس فرهنگ بومی باشد

«محمدرضا گرجی» گفت: برنامه‌ریزی هدفمند اوقات فراغت و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در این عرصه برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران، باید با در نظرگرفتن فرهنگ بومی شهرستان‌ها و نیاز‌های واقعی جامعه هدف باشد.
کد خبر: ۲۹۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 27May 2018

برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان براساس فرهنگ بومی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «محمدرضا گرجی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، با اشاره به هدفمند‌سازی اوقات فراغت خانواده‌های ایثارگر با همکاری نهاد‌های فرهنگی استان، اظهار داشت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا از مراکز فرهنگی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای هدفمندسازی اوقات فراغت این خانواده‌ها بهره‌مندی‌های لازم را داشته باشیم.

وی افزود: بهینه پر کردن اوقات فراغت خانواده‌های شاهد و ایثارگر، یکی از وظایف مهم مسئولین است که باید با همه توان خود در این حوزه وارد شوند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌های شاهد و ایثارگر بر اساس آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی و با استفاده از روش‌ها و برنانه‌های موثر می‌تواند حرکتی در راستای ارج نهادن و گذشت و ایثارگری‌های آنان باشد.

گرجی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد گفت: این نکته را باید یادآوری کرد که اجرای هر کدام از این برنامه‌ها باید متنوع و شاد باشد و بتواند روحیه نشاط را در جامعه فراگیر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها