حجت‌الاسلام بهرامی:

افسران جوان ظرفیت پذیرش مسؤولیت‌های بزرگ را در خود ایجاد کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: افسران جوان، فرماندهان آینده نیروی انتظامی هستند که باید ظرفیت پذیرش مسؤولیت‌های بزرگ را در خود ایجاد کنند.
کد خبر: ۲۹۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 30May 2018

افسران جوان ظرفیت پذیرش مسئولیت‌های بزرگ را در خود ایجاد کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «ابوتراب بهرامی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با حضور در محفل انس با قرآن کریم دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع فرماندهان، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به بیان سجایای اخلاقی همسر نبی مکرم اسلام (ص) پرداخت و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به قرآن شناخته می‌شود و شاخص اصلی در این ماه نزول قرآن است.

وی با بیان اینکه قرآن هدایت کننده بشر است، خطاب به جوانان افزود: شما جوانان عزیز باید قرآن بخوانید در آن تدبیر کرده و در تمام مراحل زندگی از قرآن استعانت بگیرید، شما افسران جوان که فرماندهان آینده نیروی انتظامی هستید، باید ظرفیت پذیرش مسؤولیت‌های بزرگ را در خود ایجاد کنید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه سخنان خود حماسه آزاد سازی خرمشهر و رشادت دلیر مردان ایران اسلامی در آن روز‌ها به رهبری امام خمینی (ره) را تحسین برانگیز برشمرد و تاکید کرد: در حماسه آزاد سازی خرمشهر، رزمندگان با تمسک به قرآن، آن فتح الفتوح عظیم را رقم زدند و خدای متعال اراده کرده بود دشمن به دست این ملت شجاع تنبیه شود که یقیناً دست خدا با مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در خاتمه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع کارگزاران و مسؤولان نظام تصریح کرد: فرمایشات معظم‌له از لحاظ محتوا و فراگیری، فوق العاده جامع بود و امید است فرماندهان، مسؤولان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به مطالعه مکرر آن بپردازند و به آن جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار