نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشکلات اقتصادی با حضور قدرتمندانه مردم و دولت قابل حل است

حجت الاسلام «سید علی‌رضا عبادی» گفت: اگر بتوانید در راستای اهداف شهدا جامعه را از رکود فکری و فرهنگی و غفلت در بیاورید و واقعا مردم را به یاد جایگاه شهدا بیاندازید و مردم و دولت در صحنه بیایند و عمل قوی داشته باشند، مشکلات اقتصادی حل می‌شود.
کد خبر: ۲۹۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ - 28May 2018

در نمایشگاه، اهداف شهدا را نشان دهیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علی‌رضا عبادی» نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، در دیدار با دست اندرکاران نمایشگاه «از حرا تا حرم» ویژه کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار داشت: شما کار بزرگی را انجام می‌دهید، اما یک کار مشروط است که اگر شرایط آن حاصل شود یک بحث و اگر نشود یک بحث دیگر است.

وی با بیان اینکه همه باید توجه کنیم که شهادت هدف نیست، بلکه در راه هدف است، افزود: شهدا کسانی بودند که در راه هدف دست از همه چیز کشیدند، اما هدف‌شان همچنان روی زمین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: این‌که ما می‌گوییم و توصیه رهبری به این است که شهدا فراموش نشوند مسئله همین است که شهدا به ما و یادمان و نمایشگاه نیاز ندارند، اما هدف‌شان روی زمین است.

حجت‌الاسلام عبادی با تأکید بر این‌که نمایشگاه به‌صورتی برگزار شود که هدف شهدا را حفظ کند، گفت: انواع و اقسام کار‌هایی که می‌شود باید در راستای اهداف آن‌ها باشد.

وی اضافه کرد: اگر ما بتوانیم این‌گونه کار را انجام دهیم، این شبهه که «در شرایط اقتصادی و رکود ایجاد کردن شغل اولویت دارد»، برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اگر ما بتوانیم با زبان هنر هدف شهدا را به مخاطبین نه تنها تفهیم کنیم، بلکه به گونه‌ای عمل شود که مردم بیایند در صحنه، چون مشکلات ما فرهنگی است، درست است.

حجت‌الاسلام عبادی بیان داشت: در این کشور ثروتمند که در سطح جهان از جهات مختلف پیشرفته است، یقین بدانید اگر شهدا بودند و مدیریت می‌کردند نه تنها مشکلی نداشتیم، بلکه مشکلات دنیا را هم حل می‌کردیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شما به این نیست که یاد شهید فلانی زنده بماند، گفت: شهدا هرگز به چنین چیزی نیاز ندارد، اما اگر بتوانید در راستای اهداف آن‌ها جامعه را از رکود فکری و فرهنگی و غفلت در بیاورید و واقعا مردم را به یاد جایگاه شهدا بیاندازید و مردم و دولت در صحنه بیایند و عمل قوی داشته باشند، مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مشکلات اقتصادی را در قانون شکنی‌ها، اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی دانست و افزود: اگر آن‌چه که ارائه دادید در جهت مؤثر و مستند باشد، روی هر مسلمانی اثر می‌گذارد.

حجت‌الاسلام عبادی گفت: وقتی را تنظیم کنید و مستندات تاریخی موضوعات را بدست آورید و بعد تبلیغ کنید که نمایشگاه براساس مستندات اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه دست‌های مرئی و نامرئی در محیط‌های مختلف برای زیرپا خالی کردن جامعه، قانون را بی‌اعتبار می‌کنند، گفت: هر کشوری رشدش با قانون انجام می‌شود و معنای تفرقه هم همین است که قانون انجام نشود.

نماینده‌ ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: انسان براساس قانون فطرت هدایت می‌شود، همان‌طور که یک نفر وسط بیابان راه را گم کند از قطب‌نما استفاده می‌کند، قانون فطرت هم قطب‌نما است.

حجت‌الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: باید در این راستا که هدف شهدای ما است اقدام کنید و باید به گونه‌ای عمل کنید تا این‌طور القا شود که شهدا آمده‌اند و می‌خواهند کشور را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها