مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

باید با زبان هنر رشادت‌ ها و ایثارگری های شهدا به نسل جوان انتقال یابد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان، در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه «یاد ایام»، گفت: باید با زبان هنر رشادت‌های شهدا و رزمندگان به نسل جوان انتقال یابد چرا که گاهی اثر یک عکس بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی است.
کد خبر: ۲۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 27May 2018

با زبان هنر رشادت‌ ها و ایثارگری های شهدا  به نسل جوان انتقال یابدبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «قاسم محمدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان ظهر امروز در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه «عکس و گرافیک یاد ایام»، اظهار داشت: این نمایشگاه از روز سوم خرداد آغاز به کار کرده و امروز تا ساعت 6 عصر برای بازدید عموم دایر می باشد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون بازدید از نمایشگاه بسیار خوب بوده و سعی شده با زبان هنر رشادت‌های شهدا و رزمندگان به نسل جوان انتقال یابد چرا که گاهی اثر یک عکس بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی است.

محمدی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برگزار شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی جوانان با ایثار، فداکاری و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و تلاش می شود اینگونه برنامه ها در استان تداوم یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها