مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی:

رسانه ها فرهنگ انفاق را نهادینه کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، گفت: رسانه ها ظرفیت های فراوانی دارند که با بهره مندی از آنها می توانیم فرهنگ انفاق را در جامعه نهادینه کنیم.
کد خبر: ۲۹۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ - 27May 2018

رسانه ها فرهنگ انفاق را نهادینه کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، مصطفی مشایخی در آستانه میلاد کریم اهل بیت در بازدید و سرکشی از خانواده های محروم و مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تکریم خانواده های مددجوی کمیته امداد اظهار داشت: رسیدگی به محرومین و اقشار مستضعف جامعه همواره یکی از تاکیدات قرآن کریم بوده و در آموزه های قرآنی ما اشاره های فراوانی به این موضوع شده اما همواره باید در نظر داشت که این رسیدگی و توجه با حفظ آبروی فرد محتاج انجام شود.

وی افزود: توانمند سازی خانواده های نیازمند یکی از اقدامات مهمی است که می تواند سبب خروج تدریجی بسیاری از خانواده های نیازمند از جامعه هدف کمیته امداد شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: اما راحل فرمودند که مستضعفین و محرومین ولی نعمتان این انقلاب هستند که نظام در مقابله این افراد وظائفی را بر عهده دارد.

مشایخی با اشاره به الگوهای جامع و کامل انفاق در دین اسلام، گفت: در اسلام الگوهای فراوانی نظیر حضرت علی (ع) داشتیم که به صورت مخفیانه به جامعه محرومین خدمت می کردند و فرهنگ انفاق را در جامعه نهادینه کردند.

وی ادامه داد: رسانه ها ظرفیت های فراوانی دارند که با بهره مندی از آنها می توانیم فرهنگ انفاق را در جامعه نهادینه کنیم.

گفتنی است که در این بازدید بهرامی جانشین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، علی مردانی رئیس کمیته امداد منطقه 2 اراک، مصطفی مشایخی مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی به همراه جمعی از کارکنان این اداره حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها