معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

مدیران انقلابی با روحیه جهادی برای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا گفت: مدیر کارآمد تراز انقلاب نباید وقت و زمان بشناسد و در همه حال و هر زمان و مکانی با تفکر انقلابی و روحیه جهادی برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی در حوزه فعالیت خود تلاش می کند.
کد خبر: ۲۹۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ - 27May 2018
مدیران انقلابی با روحیه جهادی برای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنندبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، «سید سجاد فضلی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا  ظهر امروز در جلسه معارفه سرپرست روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، اظهار داشت: سابقه، تخصص و توانمندی توام با روحیه انقلابی و جهادی را از عوامل تاثیر گذار مدیریت ها برای اعتلای هر سازمان و نهادی است.

فضلی مسئولیت ها را امانت الهی دانست که توانمندان به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی ضمن قبول آن، باید درصدد حفظ امانت، اثر گذاری در جامعه و ایجاد تحول نوین همراه با نشاط برآیند.
 
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به وظایف روابط عمومی در اجرای مناسب، به موقع و درست برنامه های ابلاغی، گفت: روابط عمومی علاوه بر نگاه ابلاغی به برنامه ها می بایست نگاه انقلابی به اجرای برنامه ها داشته باشد؛ زیرا پاسداری از انقلاب اسلامی مستلزم عمل انقلابی فراتر از دستوالعمل ها و ابلاغیه هاست.
 
وی رساندن عملکردهای منتج به امنیت سپاه و بسیج در عرصه های گوناگون نظام اسلامی به گوش مردم را رسالت مهم و خطیر روابط عمومی تراز انقلاب برشمرد و ادامه داد: گسترش معنویت، بصیرت دینی، روحیه انقلابی و ولایتمداری در میان کارکنان سپاه پاسداران از اهمیت زیادی برخوردار است و این مولفه ها برای تاثیر گذاری در جامعه اسلامی توام با حرکت خالصانه امکان پذیر خواهد شد.
 
این مسئول تصریح کرد: مدیر کارآمد تراز انقلاب نباید وقت و زمان بشناسد و در همه حال و در هر مکان و زمانی با تفکر انقلابی و روحیه جهادی برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی در حوزه فعالیت خود حضور داشته باشد.
 
فضلی مسئولیت پذیری درونی همراه با اخلاص در راه خدا را عامل مهم در پیشبرد بسیاری از برنامه های انقلابی دانست.
 
«علی ابراهیمی گتابی» در ادامه این جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، موفقیت روابط عمومی را در سایه همدلی، همزبانی میان مجموعه اعضای کارکنان و حاکمیت روحیه برادری و برابری خواند و ادامه داد: با این رویه و حفظ همین ویژگی باید با مجاهدت و تلاش، جایگاه روابط عمومی سپاه کربلا را به سمت کارآمدی مطلوب تر و در تراز انقلاب اسلامی که پیشبرندگی و پیشروندگی انقلاب ناظر بر پویایی مدیریت آن است برسانیم.
 
سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا جذب سرمایه اجتماعی و حفظ و گسترش آن را از جمله وظایف خطیر روابط عمومی و کارآمدی آن برشمرد و اظهار داشت: هر گاه سرمایه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفتند و همسویی افکار عمومی با اهداف انقلاب اسلامی محقق شد در پی آن بالندگی هم بوجود می آید. زیرا خانه نشینی 25 ساله مولای متقیان حضرت امیر المومنان علی (ع) بخاطر عدم همراهی سرمایه اجتماعی و همسویی افکار عمومی بود.
 
سرگرد پاسدار ابراهیمی گتابی مولفه اصلی حرکت روز افزون به سمت روابط عمومی پویا و در تراز انقلاب را توجه به تولید هوشمند و توزیع هدفمند به منظور جذب و همراهی افکار و سرمایه اجتماعی دانست و گفت: اساس روابط عمومی و تبلیغات بر شناخت افکار عمومی است و اینکه موضع گیری و شفاف سازی در مسائل گوناگون می بایست به موقع به هنگام و به اندازه باشد تا روابط عمومی پویایی خود را از دست ندهد و حساسیت همین موضوع باعث شد که شغل روابط عمومی جزو ششمین شغل پر استرس جهان معرفی شود.
 
خاطرنشان می شود، در این جلسه ضمن قدر دانی از زحمات چند ساله سرهنگ پاسدار «حسینعلی رضایی تیله نوعی»، سرگرد پاسدار «علی ابراهیمی گتابی» به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا معرفی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار