رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

نهادینه شدن دیدگاه جهادی بین مدیران باعث جلوگیری از اسراف در منابع می شود

«کوروش ساکی» با اشاره به اینکه دیدگاه جهادی باید در بین مدیران نهادینه شود، اظهار داشت: در تحقق سیاست‌های شورای امر به‌ معروف و نهی از منكر دیدگاه جهادی بین مدیران باید نهادینه شود کما اینکه بسط این دیدگاه می‌تواند مانع اسراف در منابع شود.
کد خبر: ۲۹۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ - 27May 2018

نهادینه شدن دیدگاه جهادی بین مدیران باعث جلوگیری از اسراف در منابع می شودبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم آباد، «کوروش ساکی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، ششم خردادماه در جلسه‌ سیاست‌گذاری شورای امر به‌ معروف و نهی از منكر دانشگاه علوم پزشکی عامل بسیاری از مشكلات اجتماعی و عدم تحقق برنامه‌ها را خرده‌ فرهنگ‌های اشتباه در بین آحاد جامعه دانست و گفت: این خرده‌ فرهنگ‌ها هستند كه ریشه را می‌سازند و اگر اشتباه باشند ناخودآگاه ساقه را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.

وی تأكید كرد: تكریم ارباب‌رجوع حق مسلم مردم است و هرچند در حال حاضر در ادارات و سازمان‌ها انجام می‌شود اما باید تقویت‌ شده و با جدیت بیشتری صورت گیرد.

ساکی در ادامه به نقش مدیران در تحقق سیاست‌های شورای امر به‌ معروف و نهی از منكر اشاره كرد و گفت: دیدگاه جهادی باید در بین مدیران نهادینه شود کما اینکه بسط این دیدگاه و القای آن در بین مجموعه‌ سازمان می‌تواند مانع اسراف در منابع شود.

وی با بیان این‌ که در همین راستا كارمندان منسجم و انقلابی باید مورد تقدیر قرار گیرند، آموزش را یكی ‌از اركان مهم رشد و تعالی در جامعه و به‌ ویژه دستگاه‌های اجرایی قلمداد كرد و گفت: خیلی از مواردی كه در دین مبین اسلام بر آن تأكید شده است و در برنامه‌ شورا نیز قرار دارند با آموزش و آگاه‌ سازی در روند اجرا قرار خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌ که آموزش باید تداوم داشته باشد و همه‌ ما دائماً به آموزش نیاز داریم، در مورد میز خدمت و خدماتی كه در دانشگاه ارائه می‌دهند، اظهارکرد: موردی كه در این‌ بین بسیار اهمیت دارد این است كه افراد به‌ کار رفته در میز خدمت باید از سابقه لازم برخوردار باشند و بروكراسی اداری دانشگاه را به‌ خوبی بدانند.

وی اضافه كرد: باید به مرحله‌ای برسیم كه صرفاً قوانین نقش اصلی را در اجرای برنامه‌ها ایفا كنند و عوامل دیگر دخیل نباشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار